Snow 's FotoPage

By: Snow Drake

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[Archive]
Thursday, 12-Jan-2006 00:00 Email | Share | | Bookmark
Takde Untung Punye Zine Edisi Kambing Heetam

Cover
Part of the stories


Thursday, 29-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Mari Memanah Bersama Ayam

 
 
 
View all 12 photos...
Jam 10 tadi,lepas mengamuk kat sebuah restoran mamak ni (buat telur ayam separuh masak pun berjanggut menunggu,bukannye aku mintak telur korang separuh masak!) aku nga nAyam pegi memanah kat Stadium Mini Seksyen 13. Kali ni kitorang layan target kecik lak. Susah gak wooo,tapi layan la. Ye la selama ni main target besar je kan?

Lepas tu aku layan go-kart lak, tapi takde gambo la,bateri habis.


Sunday, 25-Dec-2005 00:00 Email | Share | | Bookmark
Mari Bikin Brownies dan Tengok Boney M (serta Jamal Abdillah)

Lan memulakan aksi dgn memasang api
ini la bahan-bahan yg diperlukan
Aksi memukul mentega cair
View all 7 photos...
petang tadi aku ngan Lan bikin prune brownies.Sedap gak la.Gila mcm Jamie Oliver tadi,dengan aku siap runner gi beli gula kaster (bole la plak takde masa tgh buat tadi) dengan duit tak cukup dalam poket serta utensils sumer cari jam-jam tu jugak (mane prepare ape langsung tadi)

Malam tu lak follow bapak aku gi tengok Boney M.Ade charity dinner apetah.Jamal Abdillah perform dulu,tapi siap bole lupe lirik lagu sendri campur bole salah cue time perform lagu Seroja.


[Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net